Thursday, July 30, 2009

T.I.A

Sepanjang siang hari ini aku bekerja mencari info..dari satu tempat ke satu tempat. Yuli sudah tidor aku masih menahan mata dari tidor. Esok tiada program kerana disini Jumaatnya off day manakala Khamis separuh hari. Aku tidak mahu menulis panjang malam ini.

Sepatutnya kami berpindah ke tempat lain dari sini tetapi kerana tempat baru kami berdekatan dengan bangunan kerajaan ianya terpaksa dibatalkan kerana faktor keselamatan. Bosan sememangnya bosan tapi aku cuba untuk 3 minggu ini. Kenalan lain yang berada di daerah lain turut mengalami masalah tempat tinggal.

Bosan bukan topik kali ini. Aku pon tak tahu nak cerita apa..Cuma ada satu quote yang aku pelajari disini apa saja masalah itu adalah biasa kerana di sini adalah T.I.A

T.I.A (This is Afghanistan)

No comments:

Post a Comment