Saturday, July 18, 2009

Tahniah Malaysia

Mengejutkan amat mengejutkan...Malaysia mampu mengikat Man united 2 sama selama hampir 30 minit. Man united ataupon nama sebenarnya Mee Udang nampak seperti budak bodoh di tengah padang. nasib baik otai giggs selamat kan telor-telor mee udang.

Gol amri yahya sememangnya superb..dan yang paling superb adalah ben foster yang entah mengapa menjadi biol. Thaniah Malaysia kerana ada sedikit improvemnet di tengah padang

Tapi jangan alpa..Misteri kes Teoh jangan dilupakan oleh kita lebih-lebih lagi peminat Mee udang. Lupakan Mee Udang sebentar dan berikan sokongan kepada keluarga arwah Teoh.

Konspirasi demi konspirasi dari altantuya ke kugan dari kugan ke teoh..lepas ini entah apa pula konspirasi..terkenang pula pada band offspring Conspiracy of One!

4 comments:

  1. Teoh's death is tragic. it's vital for everyone, everyone to remain calm and to honor the death FIRST BEFORE jumping to every possible conclusions. Respect the deceased and bring on the justice without having to politicize every single motherfucking thing.
    (which is pretty much impossible, knowing how "SMART" Malaysians are)
    (pian tukar setting nak moderate komen ni, ko guna yg biasa la, senang aku nak comment pakai URL aku jer)

    ReplyDelete
  2. semat.
    malaysia makin mantap.
    dari segi bolasepak.
    malaysia makin hancur,
    disebabkan isu politik dimana-mana.
    hahaha!

    ReplyDelete
  3. Hani macam mana nak tukar komen ni??aku tak reti..haha

    ReplyDelete
  4. si pakar IT.

    hakelahh Man U still the best!

    ReplyDelete